thomas-australie.reismee.nl

Vertrokken!

Gisteren (17 september) was dé grote dag, mijn reis naar Australië begon! Na een korte vlucht naar Londen zaten we 3 uur later, om half 9 klaar voor de volgende, langste vlucht. Om half 10 gingen we dan eindelijk de lucht in. Alles ging prima tot het eten kwam... De overheerlijke salades heb ik maar over geslagen, in plaats daarvan heb ik 2 geweldig droge broodjes gehad. Verder werden we wel prima verzorgd tijdens de vlucht. Slapen zat er bij mij alleen niet heel goed in, in totaal een magere 5 uurtjes. De wekker ging om 7:00 uur, aangezien de turbulentie toen behoorlijk aanwezig was. Na een lange reis kwam we om 17:00 (plaatselijke tijd) aan in Singapore! Een gigantisch vliegveld dat we morgen (19 september) voor vertrek naar Sydney ook nog even gaan bekijken. We werden als groep naar ons hotel gebracht. Het hotel is best luxe, wat ook nog wel even mag, aangezien de komende maanden waarschijnlijk wel wat minder comfortabel worden qua slapen ;-).

Reacties

Reacties

Anita

Hopelijk kun je een beetje van je bed genieten en nog een paar uurtjes slapen!

Vincent

Dag Thomas, fijn dat de vlucht tot nu toe goed is verlopen, geniet er van we zullen je volgen.

Vincent

Al weer vertrokken naar Sidney?

Thomas Harte

Dankjewel Vincent ! Nee nog niet, voor mij vandaag (donderdag) heb ik in Singapore eerst een dagtour en dan in de avond om 1930 vlieg ik door naar Sydney?

Jan

Veel plezier bij de tour in Spore. Goed geslapen? En vond jij het ook zo warm daar? Goeie reis verder.

Jan

Je schrijft trouwens erg goed. Zit vast in de familie, toch Anita?

Anita

Dat Thomas goed schrijft ben ik helemaal met je eens Jan! En of het in de familie zit? Vast wel ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active