thomas-australie.reismee.nl

Eerste dag Sydney

Na een goede nacht in het hotel was het tijd om door te gaan, we kregen een kleine bus tour door Singapore. Erg bijzonder om zo een andere cultuur te zien in zo’n andere omgeving, daarnaast was het ook behoorlijk warm, de benauwde zomers in Nederland zijn er niks bij zeg maar ;-). Na een (eigen) sight seeing door het vliegveld was het tijd om daadwerkelijk naar Sydney te vertrekken! Dit keer was het een kleine 8 uur (in de nacht) vliegen, wat met maar 1 uurtje slaap wel een poos duurde. Vervolgens kwamen we om 5:15 Australische tijd aan, dus moest onze hele dag nog beginnen. Na een paar uur te hebben gewacht konden we onze kamers van het hostel binnen. Ziet er prima uit, ook nog ten opzichte van de afgelopen nacht in Singapore. Het douchen doet me wel denken aan campingdouches, maar dan nét even wat beter. In de avond zijn we met een paar mensen nog even in de stad in gegaan voor we eindelijk mochten slapen. Want de korte nachten, lange vluchten en verschillende tijdszones eist wel z’n tol opgegeven moment..

Raymond

Na drie jaar denken aan, dromen van en werken voor ben je er dan eindelijk! Mooi man! Na een goede nachtrust kan het beginnen! Geniet ervan. Veel succes en vooral plezier met het opbouwen van ontzettend veel mooie en nieuwe ervaringen! Good luck, mate!

Nicolien

Hey Thomas, hartstikke leuk om via dit reisblog wat van je ervaringen te lezen. Ik wens je een geweldige tijd toe en ik ga je volgen:))

Annemieke

Goedemorgen Thomas, volgens mij word jij zo meteen wakker na je eerste nacht in Sydney ... het avontuur gaat nu echt beginnen !! We houden jouw verhalen in de gaten !!

Thomas Harte

@Raymond, precies, zo is het ! De eerste nacht ging prima na zo’n vermoeiende reis? dankjewel! see ya later !

Thomas Harte

@nioclien, Mooi om te horen! Dankjewel !

Thomas Harte

@annemieke, Zeker! Mijn eerste nacht in Sydney zit erop , nu gaan we echt beginnen! Leuk dat je het blijft volgen!